once i found you

Jag känner mig som en nörd, tror simon känner samma sak.
Vi sitter i min säng, båda med en varsin laptop. Jag sitter och
bloggar vid min och han nördar nått krigsspel på sin.
Nått som tydligen ska lika resident evil och är AS tufft.
Men visst, jag kan väl hålla med, om inte annat så måste jag
för att vara en förstående flcikvän. Jag nördar ju precis lika
mycket som han bara att det är inte riktigt är samma sak. Hehe.

Idag har jag iallafall kollar på A cinderella story, himla gullig film.
Känner att ikväll innan det är dags att sova ska vi nog kolla
på Remember the titans, eller detär i allafall vad jag vill.
han får göra det vare sig han vill eller inte :P

nä, nu blir det att störa så gott jag kan i hans spelande!
Jag vill faktiskt ha en puss eller fler.. eller mer?!
Varför inte liksom?! Go Caroline!


puss&hejs!
/carolinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0