this is my world

Jag här inte alls på humör för att sitta i skolan och plugga. Jag är inte på
humör för att vara i skolan överhuvetaget! Vill bara ha torsdag och te & kaffe
companiet. NU. Men jag är glad att det är onsdag i allafall, det betyder att det
är grey's anatomy på tvn vilket är oerhört trevligt!
 
Efter skolan idag funderar jag på att gå en svängis på stan..
hade tänkt att jag skulle shoppa lite för alla dessa pengar jag egentligen inte har.
Men ett måste är ett måste liskom. Jag vill fika också, ta en lång fika. Massa kaffe.
Sitta på ett fik ända tills det blir mörkt och dom börjar tända massa små ljus.
Det bara skriker MYS om ljus. Jag älskar det! Jag älskar mörker, jag älskar vinter.
Gud vad jag älskar. Jag känner mig djup idag, djup och känslosam.

Kanske dags att man fortsätter att faktisk göra något på lektionen.
Vore väl bra, fick i allafall reda på att jag fick VG på provet i vade för
några veckor sen. Konstigt, men kul för mig, haha. Nåväl, nog om det.
Ha en trevlig dag, det ska jag fortsätta att ha!

Pusspuss&kramkram /carolinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0