two hearts and one connection

 Jag antar att det är dags att sova nu.. jag är lite små trött och har ändå inget
bättre för mig. Vilket kan uppfattas som ganska tragiskt, eftersom att jag inte
haft nått för mig under hela dagen (förutom timmarna på pratiken).
Okej att min morgon var underbar kvällen igår, men nu.. bajs!
Jag är oerhört uttråkad.

Det roligaste är ju att min mobil inte alls är tyst.. det ringer jämt
och sms signalen hörs i stort sätt hela tiden..
Oj, vad jag överdrev nu. Min mobil kan inte vara tystare än nu.
Förr skickade jag cirka 70 sms per dag och fick nästan
alltid svar. Men nu, nu skickar jag typ tre sms  per dag som
jag inte ens får nått svar på. Visst, dom sms är värda att skicka
men oerhört tråkigt att jag aldrig får några spontana sms längre.
STACKARS MIG! antar att jag får skylla mig själv lite..

Jag vill kramas, pussas, mysa, nu nu nu med min simon.
Han är bäst. Jag är ju också bäst, ifs, men vi är nog bäst tillsammans!
P U S S   P Å   H A N  ♥


peace out, godnatt.
/carolinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0