blame it on me

Bara för att jag inte har nått bättre för mig :)
Lite dagens kan väl vara kul!

Dagens frukost: Fil & flingor med lite hallon sylt, mums.
Dagens plan: Typ ingen direkt planering, jag ska ha en MYSDAG!
Dagens måste:
Pallra mig iväg till pappa en stund
Dagens saknad: Min lilla lillebror, Jeppis, som jag troligtvis får träffa idag. 
Dagens humör: Jag känner mig himla glad, men lite sjukis.
Dagens kläder: Jeans, tisha, stor tjockis tröja och mina underbara vinterskor!
Dagens frisyr: Just nu är den toffs jag har i håret upp virad i min
                            halssduk mitt på huvudet. Snyggt
Dagens bästa vän: Camilla, jag tänker på henne och hoppas hon
                                    har det bra i london town.
Dagens plus: Till turism-malin som skjutit upp turism provet till nästa vecka.
Dagens minus: Min otroligt tråkiga administration och layout lektion
                             förtjänar ett stort FETT minus!

Puss/hej så länge!
/carolinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0