can you see me?

För det fösta så är jag helt såld i
Ghost whisperer! Herre min je,
det är ju liksom sjukt bra. Hela kvällen
har bestått av att ligga här i min
underbara säng och titta på i stort
sätt hela säsong ett! Otroligt bra.

För det andra så måste jag ju tala
om att jag är ju helt såld i simon,
min simon, också. Han kom hit förut
och gav mig en puss. Bara hans närvaro
fick mig på bättre humör. Så han behövde
minsann inget ''lycka till''! Han är bra han,
kanska därför jag tycker om honom
så mycket. För att han alltid gör mig så glad.
Mmmmmm, PUSS PÅ HAN!

Imorgon kommer han till mig för att mysa,
och det behövs känner jag. Får lite såndär
abstinens besvär om jag inte får pussa på
honom varje dag! Hehe.

Mera Jennifer Love hewitt nu tillsammans med
en kopp grönt te, (kiss me kate, gulligt namn på 
ett te förövrigt. Himla gott också.) två rostade
mackor har jag till det, med lite guka på,
mumma! Lyckades även bränna dom lite
så att brandlarmet gick igång. Ganska bra
brandlarm. Ingen rök, ingen bränd lukt, utan
helt blötsligt ringer blandlarmet och sekunderna
senare är mina mackor svarta. Ganska kul. 
Iallfall, om 40 minuter är det altså tack 
& godnatt för min del!
Imorgon ska förhoppningsvis
bli en bra dag. Får vi hoppas. Vi får se.

Pusspuss suckers.
/den dära tjockisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0