i need your love to hold me up

Godmorgon, god morgon!
Här sitter jag vid min vän datorn och dricker lite te. Åt nyss två
knäckemackor, japp, det var min frukost. Ganska nyttigt va?
När jag sen kommer till skolan ska jag nog köpa mig en banan
att tugga på medans lisa har sin redovisningen, som för övrigt
kommer gå jätte bra. Hon är duktigt.

Idag är en sån dag då jag bara skulle kunna ligga inne i sängen
eller badet och bara mysa. Jag vill inte göra något speciellt alls.
Men nej så blir det ju inte, går i skolan till typ fyra, sen ska jag ta
mig hem också, käka och sen var ju dagen i stort sätt över. kul?! NEJ.

Jag har förövrigt tänkt på en sak.. Snart är det jul! Hur himla kul är
inte det? Det är ju hur himla mysigt som helst. Speciellt nu när det
börjar bli mörkt ute så tidigt, få tända massor av ljus, mysa med simon,
längta till lucia, jul & JULLOV!! Allt är liksom så mycket mysigare i
december och jag kan vara ganska mysig av mig också! oh.

blä, nu kände jag att jag håller på att få ont i huvudet.
men men, bit ihop. Du håller väl inte på att bli sjuk caroline?
Nu ska jag ta en snabb dusch och sen ta mig till skolan.

PUSS & HEJS
/carolinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0