that's what you get

HEJ!

Jag ligger som vanligt i min säng nu ochskriver lite, tänker.
Kul att tänka, speciellt nu för tiden då det inte finns så mycket
dåligt att tänka på. Det ända jag skulle kunna komma på är
skolan, och det är nått som inte ens är vart att ägna "tanke-tid" åt.

Jag är iallafall glad. Glad för att mitt liva funkar hur himla bra som helst.
Fast jag måste erkänna att jag saknar att röra på mig, jag vill träna.
Det vill jag. Men jag har ingen motivation. Vart har den gömt sig?
Ge mig ett dyrt träningskort så vet jag att jag måste träna för att visa
min uppskattning. Tvinga mig. Hahah, jag är verkligen sämst!

Nu är det snart dags att sova. Skola imorgon. Bajs.
Tror att jag håller på att bli sjuk igen.. och förutom det
så är jag otroligt sugen på sex. Men ingen simon här..

Jag får väl klara mig. Godnatt!!
Pussipussi
/tjocken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0