life is wonderful

tänkte bara att jag skulle tala om hur onödig lektion jag har just nu. död åt information & layout, säger jag bara! här sitter jag och lär mig hur jag skriver på datorn, hur jag använder word, hur jag sätter fet stil där jag vill ha det osv. (för det visste jag ju liksom inte innan manar jag?!) helt sjukt onödigt. plus att vi har ju faktiskt läst datorkunskap så trolitvis borde vi ju lärt oss detta där, om vi nu inte kunde det innan. OTROLIGT korkat av dom som satt våra kurser! så nu har jag klagat av mig lite, ha. dags att avsluta denna oerhört trevliga lektion för ett springa in på en annan lektion, turism. det gillar vi! sen ner på stan, köpa väska & pussa lite på simon :) pus&hejs. /caroline

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Var gärna med och tävla i min nya enkla bloggtävling!

Du har inget att förlora :D

Här hittar du tävlingarna:

http://jucismacker.blogg.se/2008/september/vinn-kuvertvaska.html#comment



Ha en fortsatt fin dag!



MVH Jozzan på http://jucismacker.blogg.se

2008-10-08 @ 12:22:52
Postat av: din e-on babe!

Heeeeeeej gumman, hittade till din blogg igen :D

Saknar dej grymt mycket, hittade inlägg från dig från våra e-on tider på efterfesten! Hahah, fatta vi hade nog sommarens lyxigaste jobb... tänk om vi inte haft varann där borta ;)

Vi måste fan ses iallafall när jag kommer hem till norrköping igen... så jag får höra uppdateringarna!! Puss och kraaam

2008-10-11 @ 23:10:12
URL: http://charlottelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0