smile like you mean it

min dag har inte direkt vart den bästa. Jag vaknade med världens huvudvärk..
och det kändes nästan som om jag var ute och slaravade igår, men så var det ju inte.
men lyckas man bli bakfull av en tv-kväll hos familjen J och att gå och lägga sig tidigt,
då är det illa! ha. Även om humöret inte var det bästa igår så var det ändå en trevlig
kväll hos misen med alla tjejerna & jag lovar att tills nästa helg så ska mitt humör 
vara på topp!

för vet ni? det är ingen vanlig vecka som kommer.. hela veckan är istort sätt planerad in
i minsta detalj. Det som är värt att tas upp här är lisas dag som är på onsdag, då hon
fyller stort. 18. någonstans där imellan ska vi planera massor inför helgen. vad man ska
ha på sig, vad man ska dricka, hur man ska se ut, vart vi ska vara, hur vi kommer hem..
ALLT! & det ska verklgen bli så himla kul. veckan som kommer ska alltså bli den bästa
veckan jag haft, på länge! mycket mycket kul ska vi ha och det roliga är att det verkligen
inte är nått som kan gå fel. vi är så himla bra tillsammans allihopa!

just det, en tanke på att ''vi är så bra tillsammans'' så satt jag faktiskt och tänkte
på ur lyckligt lottad jag är just nu. Jag mår verkligen så himla bra och allt tack vare
mina underbara vänner som alltid finns där & simon, min fining! Hur skulle jag lyckas
få fram ett leende på läpparna om det inte vore för er? -''smile like you mean it'', var det!
men det är inte förens nu jag kan säga att jag verkligen gör det, jag ler, ler på riktigt &
det är så jävla troligt!


dags att ta ett erhört vart bad för att senare krypa ner i sängen
& fortsätta att titta på one tree hill, wonderful!
puss & kram mina vänner
/den dära, caroline

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0