i'm feeling so blue

hela fem dagar sen jag skev sist. Jag har ju haft så himla mycket att göra (NOT)
men där emot har jag vart hos simon ute på lanet under hela helgen, vilket
har vart himla mys. Som alltid! Men nu då, när han fortfarande är kvar där och
jag sitter här, hemma i stan på lilla långdansgatan.. hur kul kan det vara?
jag känner mig lite ensam, uttråkad och väldigt lat! Hade simon vart här nu
hade han säker kunnat tvinga mig till en promenad eller så, men nej nu latar
jag mig i sängen och är sugen på chips. Men eftersom att min kära pojkvän
tycker att jag är en tjockis kan jag inte gå ner och kika i skåpen efter nått gott.. attans!

för övrigt så var maskeraden oerhört rolig i helgen, tack till misen & flippy.
Tänkte att jag slänger in ett kort på simon & freddan som inte alls såg
bögiga ut på maskeraden, enligt mig var dom mest söta (mest simon, lala)!



nu blir väl att titta på film i min ensamhet, känner suget & fortsätta att
känna mig lat. kul kväll, kul liv, otroligt kul måndagskväll caroline!

hejhopp gummisnopp :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0