leave me out with the waste

jag är på så sjukt jävla dåligt humör. får mer och mer ont i huvudet av denna skit dag.
jag hade planerat en sov morgon för att sen komma lagom till svenskan. men nej nej,
ingen svenska vart det eftersom att jag fick så ont i huvudet och blir så irriterad
på att det alltid ska få föstöra mina dagar. Jag la mig i soffan för att vila och få
spänningen att försvinna.. för att sen komma lagom i tid och lagom pigg till min
au-pair kurs och barnkalaset. men DÅ, kommer jag på att vi skulle vara där tidigare,
lisa ringer, mamma kan inte köra mig och det blev massa tjaffs. Huvudvärken kom
tillbaka PLUS lite onödig magvärk. mina tankar då var att jag kan ju inte komma
försent, irriterad, med huvudvärk och magvärk till ett barnklas där jag är en av dom
som ska ta hand om lekarna! nej, det gick ju bara inte. Så för att lugna ner mig gick
jag en sväng, försökte andas så gott jag kunde.. och nu ligger jag här, fryser, är jätte
irriterad på mig själv och denna jävla huvudvärk.

förutom att denna dag suger så slutade dagen igår inte heller så jävla bra. förlåt.

nu har jag bestämt mig för att ligga i sängen hela dagen, tjura
och tycka allmänt synd om mig själv. vara jätte töntig helt enkelt.

imorgon är en ny dag, det ska bli en bra dag!
fuck off så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0