make this go on forever

usch vad lovet gått fort, alldeles för fort. Jag skulle jätte gärna ta en till vecka ledigt!
men himla trevligt har jag haft i allafall, massa mys med min simon. underbart.

Jobb på lördag också, himla trevligt, känns som om pengar nu inte alls skulle vara fel.
men jag hinner ju jobba tre gånger till innan det är dags för löning vilket är oerhört bra!
Jag tycker om att jobba och tjäna pengar, speciellt att jobba där.
.. nått annat som jag tycker om är regn, regnet som just nu smattrar mot
mitt fönster medans jag ligger här i min säng. Det är kyligt, mysigt.
Frågan är om man ska lägga sig i badet ett tag, sen upp, käka nått,
ner sig i sängen igen för att se king kong. Hur bra låter det inte?

sen, senare ska jag nog till pappi, det vore ju bra.
Men nu, badet :D hihihihi.
Pus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0