everything is fine

'vakna med the voice' på tvn nu, det första jag gör när jag vaknar är att sätta
på femman. Himla trevligt att vakna till och lyssna på de programet..
fast trots att jag känner mig jätte pigg så ser jag ut som ett spöke, som
om jag står och sover, hehe, sjukt, men sant!

snart ska jag och mamsi bege oss till sotaregatan för att hämta misen.
jag och hon ska till haga och ha våran oerhört trevliga kurs, au-pair.
inte för att jag tror att man får ut speciellt mycket utav den, ganska
självklar kurs. men himla rolig. bra lärare, bra folk! denna vecka
avslutast också allt teoretisk vi gjort, skönt känner jag.

förutom att jag skulle vilja pussa honom godmorgon så
skulle jag vilja säga till alla andra att ha en himla bra dag idag :)
gör er en bra dag! det ska i alllafall jag göra! yes.

puss&kram folket!
/carolinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0