life is complicated

den här dagen har vart konstig.. inte alls som vanligt!
jag har vart konstig. Även fast att inte många kanske
märkt av det så har jag det. Anledningen till varför vill
jag inte ta upp.. jag är bara så jävla feg, så jävla larvig!
fast att jag egentligen borde ha förtåelse för allt så kan
jag fortfarande inte låta mig hålla på så här. nej.
det kommer bara knäcka mig.

jag ska njuta nu, njuta av dig. njuta av att du just nu är en av dom två
som alltid får mig på bra humör. fast att dig kan jag pussa på & inte misen.
jag njuter av att ha dig i min närhet. DU gör mig så oerhört glad.


dags att sova, skola tidigt imorgon. Ut i skogen ska vi också.
''överlevnadsdag'' som dom så fint kallar det.
önska mig och grabbarna lycka till. det lär vi behöva!
PUSS&GODNATT
/c

Kommentarer
Postat av: frida

NU SAKNAR JAG ER OERHORT MYCKET! <3

2008-09-26 @ 22:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0