when you love someone

det senaste dagarna har jag inte alls mått bra, mitt huvud har svikit
mig mer än vanligt och jag har bara vart allmänt nere.  vilket har vart
väldigt tråkigt. den där jävla migränen är min största fiende.

men nu, nu mår jag toppen bra. Jag är lycklig och så himla glad.
han gör mig så glad, alltid. jag blir pirrig i kroppen av tanken.
kul att få pussa på honom lite idag också, ska nog även hinna
med det imorgon lalala.

just nu ligger jag på min favorit plats tänker på frida, hur hon har det,
hur allt har gått och hur hon mår. jag tror i försig att allt är bra.. men
jag tänker ändå på henne och undrar! om några dagar kommer
nog saknaden bli mer på riktigt också, ingen frida hos familjen j..

nu ska jag sova, upp tidigt imorgon, jobba imorgon!
härligt. kom gärna ner och ta en fika hos mig :)


puss & godnatt  ♥
/carolinen


Kommentarer
Postat av: frida

hello vannen! allting ar sa himla bra och underbart, jag alskart! jattefint och sa luktar det saltvatten. saknar er ingenting an sa lange :P hahaa! ska kaka nu, vi hors snart. Pussss

2008-09-19 @ 21:19:09
URL: http://hellstromfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0