what you got

för det första ska jag bara tala om hur mycket jag bara älskar min
praktik plats. Världens underbaste människor & så himla mys.
det är verkligen ett sånt jobb som jag skulle kunna tänka mig
att jobba med på heltid, snacka om att man valde lite fel i nian
då man sökte till gymnasiet. ''vad vill du bli caroline? flygvärdinna?
bra, då ska du söka samhäll/turism linjen!'' kul studievägledare.
men nu, nu har jag verkligen insätt att jag är inne på fel spår.
min linje har ingenting att göra med vad jag vill jobba med senare..
men nu vet jag, jag vill göra nått sånt här. fik. kaffe. te.
te. kaffe. te & kaffe companiet!

förövrigt så åkte simon nyss hem, fårr pussat lite på honom
idag också. himla myspys. jag kan inte beskriva mina
kännslor just nu, det är underbart. allt bara blir så bra så
fort jag ser honom, så fort jag hör honom så fort jag är med
honom. han är min strawberry sputtnick. söt och god.

innan jag säger godnatt ska jag bara skänka en tanke till min vän
lisafisaj, misen, snutta, snuffs, plutta, fisen.. ja lisa helt enkelt!
tanken jag skänker är full av kärlek och vännskap! hon är bra hon.


nu är det godnatt folk, sovgott!
fuck you, puss&kram.
/c. stenberg                                                                                     



Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.speedyshare.com/919871677.html

2008-09-19 @ 15:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0