i don't know what to say

jag har bestämt mig för att bli ganska duktig på att uppdatera här, nu när jag fått
min pärla kan jag ju lika gärna skriva några rader när jag ändå inte har nått
bättre för mig..

denna dag har vart ganska seg, nästan sådär jobbig.
dom ända gångerna jag fick fram ett leende utan att
anstränga mig var då jag satt i solen hos han och myste
medans han klippte gräset & andra gången var då vi gick
ner till stan och jag fick prata gamla minnen med roblas.
men utöver det så har dagen som sagt vart rätt seg, tråkig!

mitt humör är konstigt, jag behöver en paus från allt känns det som.
tänka lite skulle jag behöva göra, låta allt komma fram, det spökar
liksom i mitt huvud.. jag är inte vad vid detta, det måste vara nått som
är fel, så är det bara.. men snälla låt inte detsom finns försvinna, inte nu.


i should be run outside
ishould be running after you
i sholud need to cry
but i don't, i stay
'cause there's a little bit
inside me that likes this pain

take care, pussis!
/carolinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0