you & i collide

nu har mitt humör förbättrats en aning & just nu sitter på min favorit plats,
min säng, skriver lite blogg och dricker en kopp underbart forest fruit te.
det är väl typ då jag mår som bäst. Ännu bättre vore ju om han låg här
bredvid mig, väntade på att jag skulle sluta skriva så att vi kunde pussas
lite.. men nix, inte idag inte. Jag får vänta ända tills fredag innan jag får sova
med honom igen. Men det ska nog gå fort, får jag hoppas!

Bara imorgon kvar i skolan för denna vecka. Ledig på torsdag & på
fredag börjar praktiken. Ganska kul. Fredag betyder även helg med
massa party och mys. Jag längtar till helgen. Inte lite heller utan massor.

För övrigt, sex & the city på tvn, oerhört bra!
dock kan jag inte sluta jämföra mig med 
samantha. Nu andra männsiskor kanske
inte ser likheten, men det finns. I allafall en..
våra tankar är inne på samma ämne, hela tiden!
Ett ämne som jag själv anser vara det bästa.
Yes, så är det! 

nä, nu lär det lilla tet jag hade kvar i min lilla rosa kopp
vara kallt, kanske ska gå ner och göra mig lite nytt innan
det är dags för sängen. mumsi.

goodnight folks, take care!
/kajsabajsa


Kommentarer
Postat av: Frida

jag ser likheten vännen, går inte att missa... :P

2008-09-03 @ 11:30:21
URL: http://hellstromfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0