one step at a time

puuuuuust, jag är trött.. min hosta är inte alls rolig om nätterna!
Jag kan knappt sova, så det blir att vara hemma och sega hela
dagarna trots att jag nu mår ganska bra.men oavsätt hur den
kommande natten blir så ska jag till skolan imorgon, så det så.

Idag måste jag till stan, ska ner och prata med dom på te&kaffe companiet,
köpa hårfärg & jag skulle vilja ta en mysig fika på stan med nån. Men nu är
klockan ett och det kanske ä dags att fixa sig lite då om man ska komma
iväg nån gång. yes, ett bad först, sen lite mat i min mage.. sen är jag klar!

För övrigt så är jag glad idag, jag vet att det komer bli en bra vecka & jag längtar
till helgen! Nu när jag istosrt sätt är frisk och den vanliga caroline är tillbaka, så
ska jag göra det bästa av situationen.. alltid! Don't worry, be happy :D yes.

PUUUUUUUUUUUSSS
/caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0