where do you go

idag är det bättre, jag är frusen bara! Riktigt ruggit är det ute. ucsh.
kan det inte bara bli höst på riktigt eller? jag vill ha alla dom fina färgerna!
gult,grönt, brunt, orange, massa löv.. då kan det få vara ruggit, då är det mys.

jag har ont i magen. men trots det så ska jag in till stan
och fika med grabbarna. himla trevligt. jagfår ta en tablett
till och hoppas på att det snart går över.

för övrigt så längtar jag till helgen, ångensten kommer för att fritty
snart ska bege sig iväg från sverige (igen!) och jag praktiken
imorgon kommer bli kul, det känner jag på mig. hihihi.
ska ta med mig lite te och kaffe hem för att prov smaka och
plugga in alla sorter och hur dom blir till osv.. kul!

nä, nu ska jag vänta på att mamma ska komma hem,
sen strosa ner på standen!
PUSSIS
/c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0