you're the one

kvällen hos carolina igår var himla trevligt, gott med tacos!
vi har verkligen himla oligt vi tjejer. kul. Dock inte lika kul när
jag vart trött och istortsätt bara ville hem och sova, Men det
gjorde inte dom andra så mycket. Vi hade haft så roligt innan, så
att kvällen inte blev särskilt lång gjorde ingenting.
Det roligaste var nog när jag och lisa satt på bussen hem.
Lisa tryckte på den röta lilla knappen, stopp, men bussen ville
ändå inte stanna. Så eftersom att inte misen var så sugen på
att gå hem från dom andra hållplatserna så fick det bli en övernattning
hos mig. Himla trevligt!

frida kommer hem förresten! hur kul är inte det? :D nu kan hon vara med på allt roligt
som kommer hända. Jag längtar! Längtar till oktober, längtar till vintern!

jag måste plugga, men vill verkligen inte alls. Har massa saker som måste
vara klart tills nästa vecka. Till och med vissa saker som skulle vart klart
förra veckan, bajs. Jag vill bara ha en slappdag, en mysdag.
men nixpix, det får liksom bli senare ikväll OM jag skulle lyckas
vara klar med allt! fuck.

nu ska jag städa, äta nått, plugga & fortsätta sakna simon.
Peace out folket!
/caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0