Crashing

Pust, jag är verkligen helt död efter mina sex timmar i mo´rmors bil!
Men nu är vi i allafall framme i Sundsvall och skönt är det.
Imorgon har vi planerat att gå på stan, leta lite student kläder och
shoppa. Så länge mormor betalar är det alltid kul att kolla på kläder, hihi.
På lördag ska vi kolla på balklänningen också, himla kul känner jag!!

Jag kan ju tala om att min och tjejernas lilla weekend i London var oerhört
trevlig! Trodde faktisk inte att det skulle bli så bra som det blev, helt okej! hehe.
Har känt mig som en riktigt turist när vi gått runt i London och filmat, tagit kort,
åkt buss, vandrat i alla parker & sätt ALLA kända monument. Helt otroligt.
Men så kul, det ska vi göra om! Fast jag med min hemlängtan tyckte det var
skönt att komma hem, men efter att jag har fått sova i min säng en natt så
skulle jag kunna åka tillbaka, haha, men nä, jag satte mig i en bil med min
mormor och åkte 57 mil för att kolla på bal klänning och gå på stan i
Sundsvall. Som tur är känner jag mig som hemma här.. Jag gillar sundsvall!
(Trots att det är sjukt mycket snö & -17 grader så gillar jag det!)

Nu ska vi dricka te och mysa framför tvn, sen ska jag sova!
SKÖÖÖÖÖNT! Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0