Smash into you

Ibland när jag inte har nått att göra så brukar jag sitta och filura..
& idag har jag kommit fram till att jag köpte världens sötaste
studentskor idag, jag vill hem till min säng & jag saknar Sara.
Yes, så är det. Min lilla banan, jag saknar dig!

Sen är jag otroligt sugen på att festa, jag vill dricka lite alkohol och
dansa på nya otten! (om det nu har blivit bättre sen ombyggnaden?!)
Men eftersom att jag inte kommer hem förens sent på söndgskvällen
och skolan börjar på måndag, så kan det inte bli nått festande
förens nästa helg. Hoppas bara jag är lika på då!!

Bara för att tillägga en annan sak, så har jag kommit på att jag
verkligen trivs på Te & kaffe companiet. Jag tycker att det är otroligt
kul, inte som att stå på ett varnligt fik. det är speciellt och annorlunda.
Det gillar jag. Jag gillar tjejerna, chefen, varorna och mitt intresse
för te, kaffe och choklad har blivit mycket större. Jag lär mig nått nytt
varje gång. Snälla snälla, låt mig få vara kvar där efter studenten?

Puss & nyp i rumpan.
/Caroline



Kommentarer
Postat av: sara

Pluttis jag saknar dig också!!

2009-02-21 @ 21:14:14
URL: http://bananens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0