do you feel me

Jag känner att jag börjar piggna till lite nu, skööönt! Om några dagar har jag
ätit klart mina medeciner och då ska jag vara på topp igen! Fira med lite
alkohol, bara för att liksom. KUUL.

Imorgon ska jag jobba, oerhört skönt att få komma tillbaka.
Träffa tjejerna och få tjäna lite pengar!

Ångesten över att jag var hemma och sjuk på nyår har börjat försvinna
också, skönt det. Nu ska jag bara böja om, detta år ska bli det
bästa på länge. Det är jag säker på. Jag har nått nu, som jag inte
hade innan.. Han, simon, min bästa! Mmmmmm.. PUUUUUSSSS!

Hopp&hej.
/cääärroo


Kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt att höra att du är på bättringsvägen!

Hoppas det går bra på jobbet imorgon, jag kanske tittar in! PUSS

2009-01-05 @ 03:03:29
URL: http://hellstrm.blogg.se/
Postat av: Johanna

Härligt att höra att du är på bättringsvägen!

Hoppas det går bra på jobbet imorgon, jag kanske tittar in! PUSS

2009-01-05 @ 03:04:33
URL: http://hellstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0