shake it off

Just nu vill jag bara skrika! Jag bara är så jävla arg på mig själv..
Jag är så dålig. Det finns inte ord. Varför gör man inte saker när
man ska, så slipper man sitta och plugga på helgen och ha världens
press på sig att det ska bli bra, eftersom att sista chansen att lyckas
för mig är nu.. NU! & det är inte bara skolan som stör mig nu..
Jag hinner inte ens vara hemma en hel dag med min familj utan att
vilja springahär ifrån. Jag stör mig så mycket bland. Kan man inte bara
få lite stöd? stöd och kärlek? ibland behövs det faktisk extra mycket.. som nu.

Allt handlar om nuet, lyckas jag inte nu så är inte chansen så stor att det
kommer bli bättre. FAN! Jag behöver en kram, simon, en förstående familj,
en vän & kärlek.. nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0