when you were young

God förmiddag på er folk!

Jag har nyss ätit frukost, kände att jag kunde faktiskt ligga kvar lite
extra länge i sängen idag. Det var jag värd. Men nu känns det som
om jag måste skynda på lite.. JAG VILL NER PÅ STAN & SHOPPA!!
Och ska jag komma ner skapligt, så är det väl dags att jag börjar
göra mig lite vacker nu. Tänkte att jag ska nog slänga iväg ett
sms till lilla saraosh, fråga om hon inte ska följa med! hihihi.

Idag vill jag ha en myspys dag. Vet att jag borde plugga lite nu,
dom här dagarna som är kvar innan skolan börjar. Men jag har
verkligen ingen lust, inte idag! Troligtvis inte nån av de andra
dagarna heller, men jagmåste, så är det bara!

Men nu, en snabb ducsh, sen musik på hög
nivå & smink-time!
PUUUUUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0