I can cry, beg & whine

Kom nyss hem från jobbet, kul att jag ska jobba varje dag det är sol ute.
Jag kommer vara krit vit under hela sommaren om det ska vara så här.. hm.
Men jag ska fan inte klaga, jag tjänar pengar! Det ni!

Dagen igår var kändes låång och var otroligt mysig. det var massa kina mat
med släkten och fram emot kvällen åkte jag & Simon ut till honom för att umgås
med hans familj, där vart det även lite grillning. Mums. Mycket mar för magen.
Men det gillar jag!

Idag då? Vad vill jag göra idag? Jag skulle vilja gå ut och festa, samtidigt som
jag bara känner för att sitta hemma. Men jag är liute kräsen, vill inte vara hemma
själv och lata och jag vill ju inte ut och festa med vem som helst heller. Hm, vilka ska ut?

Ge mig lite brunhet & en flaksa vin så ska jag nog kunna hitta på nått kul!
Men hm, vilka ska ut?

Pussis på rumpestumpen!
/Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0