10.12.2010

Bara 14 dagar kvar till julafton och jag börjar känna mig som att litet barn.
och inte nog med det, Lisa kommer hem om typ 6 dagar och jag läääängtar.
Jätte jätte mycket. Carolina kommer också hem. Alla samlade.
Vi ska ha lill-jul, fika, mysa och bara umgås så där som bara vi kan göra.
Åh, så himla underbart!

Idag har jag hunnit med att både städa och tvätta, det känns riktigt skönt.
Om tre timmar ska jag till jobbet, mysigt. Tänkte ta lite kort på butiken och
lägga upp ikväll, så mina vänner som lämnat Norrköping får se hur fint det
är nu :)

Nä nu ska jag laga lite lunch och sen duscha!
Förresten, det är soligt idag och jag är på så himla
bra humör. Hoppas Ni är det med mina vänner :D

puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0