En ledig dag

Idag har jag varit ledig och det har varit helt underbart!
Efter att ha jobbat 23 dagar på raken så behöver man
få vara lite ledig, ta hand om sig själv och hinna med
vardagen. Leva lite.

Jag har hunnit med så mycket samtidigt som jag inte gjort
ett skit. Men det bästa av allt är att jag verkligen har
kunnat koppla av och inte kännt mig stressad!
Härligt. Och imorgon börjar jag inte för ens vad FYRA.
Jag bugar och bockar, Yvonne!

Nu ska jag bara tvätta bort sminket och sedan gå till sängs..
GOOOOOOOOOOOOOOODNATT :)

Pussis


Kommentarer
Postat av: Misen

åh, skönt för dig!

Jag saknar dig, speciellt nu när jag såg bilden på dig.

Tekväll när jag anländer?

Bara typ 6 dagar kvar tills jag åker nu :)

2010-12-10 @ 11:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0