Istapp

Igår var Fritty här och tittade på film med mig, sex & the city, underbart.
Vi drack kaffe och åt apelsin. Längtade även till torsdag då Misen kommer
hem, då kommer allt bli så himla mycket mys.. & läääänge! Love it.

Jag ska faktiskt ta och sminka mig snart och sen ner till jobbet.
Jag är extremt trött, Simons fel, och jag känner att det kommer bli
jätte jobbigt idag på jobbet om jag inte piggnar till lite.. blööö.

Förresten så har jag en enorm istapp utanför mitt köksfönster, men nu börjar den
sakta försvinna. Skönt. Man blir rädd för den.


have a nice day.
PÖÖSs



Kommentarer
Postat av: Nina

SLÅ sönder den. Tänk om du får den i huvudet? :( hahah.

2010-12-19 @ 21:50:40
URL: http://ninajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0