Kallt

Nu har det varit extremt kallt i några dagar och jag måste verkligen köpa mig
en ny mössa. En päls mössa? Så himla mys & fint! Ja. Undra vart man hittar en sån?

Nu har jag legat i sängen i två timmar, vill inte gå upp, men ska gå upp.
Vill åka till mamma och dricka julmumma och äta lussebulle!
Hinner jag innan jobbet? Jag får skynda mig.. snabba på.. snart..

Simon och grabbarna skulle komma ner och fika hos mig idag, hoppas
bara inte att det är mycket folk. Vi har en ny tjej som inte alls kan mycket
och vi måste nog göra hennes jobb också. Så idag ska jag vara två personer.
Pust. Jag behöver helt enkelt julmumma och lussebulle innan jobbet.

& JAG FÅR INTE GLÖMMA KÖPA MANDLAR OCH RUSSIN!
På Te & Kaffe kompaniet kan du nämligen fika med
lite glögg för typ 20 kr. Härligt!

Ha en bra dag folks.
PUSSI


Kommentarer
Postat av: Sara

Åååhhh jag önskar att jag också kunde komma och fika hos dig idag!!! <3

2010-12-04 @ 15:19:01
URL: http://meandmycurls.blogg.se/
Postat av: Johanna Hellström

Åh, jag blir så varm i hjärtat när det står (i föregående inlägg) att du skulle göra en inpackning! Härligt Caroline!



Säg till om du vet några bra burkar, söta, små och enkla att stapla gärna ;)



Vi ses ikväll? :D

2010-12-04 @ 17:09:32
URL: http://hellstromjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0