Dagen efter

Idag mår jag faktiskt ganska bra trots att jag var lite fuller igår, ha.
Sent vart det också, hade lite problem med hur jag skulle komma hem
o min kära pojkvän låg ju och sov. Så jag fick vänta till jag kunde åka
med nån som skulle hem. det tog sin lilla tid och jag låg inte i sängen
för ens tre. Pust. Men jag har sovit läänge läänge idag. Så, så trött
är jag inte :)

Om en timme börjar jag jobba, kanske dags att lägga på en
sminkning och dra mig ner till stan..

Förresten, det vart ingen gris utstyrsel igår. Jag valde istället
att vara... (trumvirvel)... TOMTENISSA!!
Lite fantasilöst, men sött.

Nä, nu måste jag verkligen göra nått!
Ha en bra dag mina vänner :)

KRAMKRAM

Tada!


Kommentarer
Postat av: Misen

Sööööttomtenissa! Hoppas kvällen vart superlyckad! :)

2010-11-05 @ 17:13:40
Postat av: Sara

Jag håller med misen! söööööt tomtenissa!!!

2010-11-06 @ 12:26:45
URL: http://meandmycurls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0