Maskerad ikväll

God morgon mina vänner, hoppas ni mår bra? :)

Jag har suttit och ätit frukost jätte länge nu, Grey's rullar på dvdn o jag
kan inte mer än läääängta till nästa vecka då den ska komma på posten!! Yey.
Men det jobbiga är att jag snart måste resa på migoch hoppa in i duschen.
För jag MÅSTE verkligen ner på stan innan jag börjar jobbet för att köpa
nått att klä ut mig till ikväll (ska på maskerad med Klinga).
Vad ska man klä ut sig till?! Hjälp.

Igår var Fritty här o drack te, vi satt och pratade ända tills klockan blev halv
tolv. Det var jätte mys, lite körsbärs te och tända ljus!
Efter att Frida gått var det dags att sova, i en ny bäddad säng, Simon
slockade på tre sekunder.. så sött!

Nu ska jag gå in i duschen o sen göra mig i ordning, här
kan jag inte sitta längre ;)

Tänk på mig ikväll när jag är full & glad!
KRAMIS


Vad säger ni, Mimmi-Mus kanske vore nått ikväll?
Nä serriöst så funderar jag på att vara gris..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0