Migrän onsdag

Min dag har inte alls varit bra, vaknade vid elva och kände att det var nått galet.
Vid halv två åkte jag hem till mami för att bada och ta en stark tablett
mot min migrän. Jag han knappt stoppa i mig tabletten innan både den
och min lilla frukost kom upp. Fyyy.

Efter att jag ringt till Yvonne och sagt att jag inte kunde ta mig till jobbet,
somnade jag i mammas säng. Det var skönt att vara hemma, hemma hos
min mami. Hon är snäll som ställer upp och tar hand om sin 20 åriga dotter!
Tack.

Nu har jag o Simon ätit mat, jag ska nog snart gå och sova.
Får se om min kära pojke vill lägga sig tidigt han med, han borde
kanske vila sin rygg lite, han har så ont stakarn.

Imorgon är det donken, bara att ladda om batterierna..

Godnatt mina vänner!
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0