Min dag

Pust! Imorse när jag kom till jobbet hade jag mascara runt hela ögonen!
Jag var inte alls på humör (pga. denna snö) o jag började nästa
gråta för att jag såg så hemsk ut. Men jag kunde inte mer än att skratta
åt det för att försöka fåmig själv på bra humör, ha.

Under dagen kom byggarna och började slå ner väggen
och till nästa vecka ska allt vara klart. Bara att göra
allt fint sen och det är ju det roliga :)
Det kommer bli så bra!

Nu ligger jag i sängen, med kalla fötter.. Mina vinter skor
tar nämligen in vatten. det är ju inte så bra med tanke på
att vintern knappt har börjat. Gick in på vagabond för att
kolla skor på vägen hem. Men 1000 kr.. är det värt det?

Jag väntar på att Simon ska komma hem, vi ska laga lite mat,
städa och tvätta. Rolig kväll. Gott med mat i alla fall.
Jag är hungrig!

PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0