On my way

Oj oj oj... jag vill inte vara hemma igen, blä. Det har varit hur skönt
som helst att vara borta, men tre dagar.. skulle behöva minst två
veckor till!

Kom tillbaka till verkligheten ganska mycket väldigt fort, jobbade hela
dagen igår på klinga, inte alltid lika kul, speciellt när ingenting funkar.
Idag där emot ska jag till mitt favvo ställe, Te & Kaffe, skönt.
Kanske ska jag göra mig fin innan jag måste gå.. kanske.

Jag vill bara ligga i min säng, kolla på Grey's och fundera.
Det är mycket juat nu och det är jobbigt. Jag klarar inte av att
hade så här rörigt om kring mig.. Måste jag säga upp mig från Klinga?
Kommer jag klara mig på ett halvtids jobb? Hur blir det med pengar?
Pust, stånk och stön!

Ska kila ner snart i alla fall, så jag kan bli lite gladare.
Puss&Kram

Ps. Jag ska nog fortsätta vara kort hårig, gillar det!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0