Trött som fan

JAG ÄR SÅ HIMLA TRÖTT!

Efter alla överraskningar igår sprang klockan iväg och jag låg
hemma i sängen vid 02. Det var precis lagom. MEN jag hann inte
mer än att somna till lite fort, så vaknar jag av Simon.

Han sa att han skulle smyga in i natt för att inte väcka mig,
och det måste han ha gjort för då vaknade jag inte, men sen..
pust! Vem fan HICKAR i sömnen?! Jo han. Pratade i sömnen
och slängde armar och ben överallt. Men hicka? Helt otroligt.

& nu iväg o jobba på Klinga. Känns ju inte jätte lockande. Fuck.
Bara att stå ut. Inte bli allt för trött under dagen och börja
förbereda med lite huvutvärks tabletter och god lunch..

Nä, jag kanske ska åka nu, stannar jag kvar här slår jag bara
Simpa eller somnar. Haha.

Se ya!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Nina

HAHAHAHA jag dööööör! Vet du hur mycket jag och Geson skämtade om att han skulle behöva vara tyst när han kom hem efter krogen och vilka planer vi hade på vad han skulle kunna göra! Gud, det var kul iaf. :) han lyckades iaf inte att inte väcka dig!! hah

2010-11-24 @ 22:11:58
URL: http://ninajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0