A new start

Jag har bestämt mig för att börja om på nytt, nu är det ju äntligen min årstid.. HÖSTEN!!
Jag älskar den. Mörk, grå, solen som glittrar på löven ljusa dagar, regn, mys, te, grey's & kärlek.

Just nu bara sitter jag i soffan och har suttit här sen jag kan hem från jobber (14.30!),
men det är skönt. Snart är det mörkt ute vilket betyder att jag kan börja tända lite
ljus här hemma, fint. Men jag borde kanske ta och tänka på vad jag ska göra för mat
i kväll? Igår vart det Thai kyckliggryta, mums. Det skulle i för sig va jävligt gott med
kålpuddig!! Fatta så gott!! Fast ingen kan ju göra kålpuddig som mormor. Så det får
helt enkelt bli något annat ;/ usch, nu vart jag jätte hungrig!

KRAMIS.

Here we go again ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0