Hallå där, köp blåbär

God förmiddag Godingar, what up?

Jag sitter förtfarande o äter frukost, låååång frukost är det bästa jag vet!
Idag vart det en smoothie, te & en liten smörgås. Mumsi mumsi.
Grey's är på tvn, ska de ska få vara där hela dagen! Älskar att göra mig
i ordnng och ha på grey's samtidigt :)

På tal om att göra sig i ordning, så borde jag kanske göra det. Möte på Klinga
snart, pust, o efter det bär det av till Te & kaffe för några timmars jobb, nice.


Ikväll ska jag träffa Frida! Min sjukling!
Bye bye


Förresten.. Jag saknar er!


Kommentarer
Postat av: Sara

MEN HALLÅ! Jag saknar dig massssoooor också!!!!! <3

2010-10-28 @ 10:56:35
URL: http://meandmycurls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0