C som i Choklad?

Min dag på jobbet idag har varit för jävla bra! Vi fick in massa nya
praliner, jätte jätte goda & jätte jätte fina :) Kul. Det här kommer bli så bra!
Nu längtar jag bara tills allt är klart, vill bara att det ska bli december!
Oj oj, har nog inte längtat så mycket till julen som nu.. men den lilla snön,
som fick för sig att titta fram under natten som var, får gärna gömma sig
lite till bland molnen. Usch, räcker med att det är kallt ute!

Idag vart det kycklig i söt sur sås, Simon jobbar så det vart en ensam middag.
Men skönt i bland, nu ligger jag i sängen jätte trött o med ont i huvudet..
men grey's anatomy rullar på tvn.. underbart!

Får se om jag ska träffa lisa sen, hinner nog somna innan hon
hör av sig.. MISEN, JAG ÄR SUGEN PÅ KAFFE & IDOL!

Kramis

Åh, visst ser dom underbara ut? :)
Hallon/lakrits & saffran



Kommentarer
Postat av: Frida

WOW...VARFÖR(?????)sprang jag inte förbi dig när jag var nere idag?? fan. Dröjer nog ett tag innan jag tar mig ner igen. Foten måste nog vila efter en lååååång semester från högläget. Gah! Köpte jackan btw..nu kan vi gå när det är kallt ute för jag har världens varmaste jacka! :)

Ska ha lite bloggfix i helgen tänkte jag! Skicka lite bilder till min mail eller så pratar vi om vad du vill ha! PUUUUSS

2010-10-23 @ 01:12:30
URL: http://fridaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0