Födelsedagskalas

Idag har jag varit på kalas för min lillelillebror Jesper som fyllde hela sex år!
Gulle pojken! Av mig fick han tre Star Wars pysselblock och ett pännfodral.
Pedagogiska-Caroline kallar jag mig ;) Men han vart i alla fall jätte glad!

Nu sitter jag & Simon i soffan. tittar på film & äter godis. Imorgon börjar
verkligheten igen efter min lilla semester på två veckor. Önskar jag hade
gjort mer än vad jag faktiskt gjort under dessa veckor. Men vadå?
Lite lugn o ro, ensamhet, stilla.. Grey's anatomy. Det var vad jag behövde.

Blir iallafall en tidig kväll för mig, funderar på att lägga mig i sängen redan nu
eftersom att Frida o jag bestämde att vi kunde se på film en annan dag.

Sååååå, gooodnattt mina vänner! :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0