Konsten med alkohol..

Fy fan, kvällen igår var fö jävla bra. Hade verkligen skit kul... & Hugo!
Som jag har saknat att dansa loss på Hugo, herre min je, löööve it.
Man alltså de dära med alkohol, hur kan kroppen regera som den gör 'dagen efter'?

Jag låg i sängen tills klockan sex idag.. SEX! (Förutom fyra gånger då jag sprang för
livet till mina bästa vän, taoletten!) Förstå det, klockan sex var då Simon kom hem
och hade med sig McDonal's. Det första jag åt på hela dagen.. gott!

När klockan var halv tio hade jag äntligen blivit lite männsika så då tog jag
en avokado & filmen Råttatouille o begav mig till Frida. Nu är jag hemma
och sååååå himla redo för sängen, så... Natti natti!

Tack för en kuulis kväll igår, you & me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0