Try again

Jag har fått i uppgift att börja blogga igen, hoppas det håller i sig ett tag.
Räkna med att jag kanske är lite trögstartad & seg vad det gäller detta...

Idag har jag varit på stan, sprang in på Style By Tyra & fyndade.
Jag verkligen fyndade. Har tänkt att det inte var så mycket roligt där
men halllååå, jag är bara helt in love i mitt nya läppsift! Plus att jag fick
med mig några ringar också. Tänkte på alla dessa fjädar som hängde i
butiken, halsband, armand, diadem, hårspännen and so on!
Är det verkligen snyggt? Kanske på rätt tjej? Snyggt till hösten?
kanske borde testa?! ELLER?!

Nä nu får min sambo komma hem, jag är as hungrig och maten kall!

Slänger in några bilder så ni kan avguda mina läppar med läppsiftet NUDE
& mina ringar :)

Puss på pullan









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0