Bättre blogg framöver, ja tack!

Jag vill bli bättre på att blogga, men nån stans på vägen dör allt ut. Jag jobbar om dagarna o vill bara hem, äta o sova när jag slutat. Men jag ska bli bättre, måste bli bättre... Det är mycket nu och helgen har inte varit den bästa. Känner mig liten och ofokuserad. Har liksom inget att säga, varken ledsen eller arg på någon eller något. Bara tom, alldeles för tom. Kände inte ens nått igår, då jag onsimon hade tre år. Inte för att vi gjorde nått speciellt, vi gick ut o åt. Det var jätte mysigt men trots det inget pirr i magen, inget lyckorus i kroppen.. Ingenting! ... Det skrämmer mig. Här, på jobbet är känner jag mig tryck just nu och jag tror, om jag känner efter att jag tycker det känns bra, jag tror det.. kram från hon den konstiga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0