Egoboost

Efter en lååång helg med sjukstuga o hemma ifrån jobbet måndag så gick jag idag. Var trött och hade ont i halsen, ville inte alls, men ingen feber.. Varför ska man då stanna hemma? Bara att gå till jobbet o sälja. Det var det bästa jag gjort, då jag sålde för sjukt mycket pengar! Senare under eftermiddagen mådde jag mycket bättre o senare på kvällen var vi ute o åt med Anders, en utav våra säljare av bågar, super trevligt med en middag på fiskmagasinet som senare slutade med ett glas på munken för mig, Anders & Tom. Under denna stund på munken pratar vi om mycket, bl.a. Sälj, Tom säger: Caroline, du kommer bli en grym säljare och det är jag säker på! Det är så sant! Du är jätte duktig!... Det är guld värt och kommer sitta kvar länge, behövde nog det. Tack för denna egoboost, jag måste bli bättre på att erkänna att jag är jävligt bra på det jag gör, så det så! God natt :)

Kommentarer
Postat av: Kristina Gardeklev

Jag vet att jag e lite partisk men du e jätteduktig. Du måste bara tänka tillbaka och ise allt bra du gjort hittills i ditt liv. Kram från moster

2011-09-21 @ 19:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0