Ojoj vilken morgon..

Jag har inte gått upp såhär tidigt sedan jag jobbade på McDonalds och det är över ett år sedan. 5.05 ringde klockan, strax efter sex bar det iväg hemifrån och nu sitter jag på tåget till Malmö. Hur hände detta?

Otroligt kul! Jag ska nämligen ner och jobba i glasögonmagasinets Malmö butik. De var lite ont om folk och då får jag testa på att vara där en dag.

Och vet ni? Från och med 1juni kommer jag jobba 30% i linköpings butiken och självklart 50% här i våran lilla stad. Kul med lite nytt. Får se hur länge jag orkar med det, hehe.

Nä om jag skulle lista ut vilken vagn som är bistro och gå o hämta min frukost.

Ha en bra dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0