Nu tar jag helg!

Ligger i soffan och dricker te, tittar på biggest loser. Nu vill jag bli frisk, vill gå till gymmet och träna med min kompis. Fridaaaaaaa hjälp mig att bli frisk så jag kan vara med på gymmet och peppa oss inför sommaren. Våra kroppar kommer vara så snygga!!

När jag gick från jobbet idag tog jag helg, ledig fredag och lördag, så himla underbart. Dagen imorgon ska jag passa på att göra sånt man inte hinner i veckodagarna (som att städa). Ska även försöka baka nått gott och ta en fika med Jenny.

Nu ska jag försöka slita min pojkvän från datorn och be honom komma och mysa med mig i soffan. Kanske till ett avsnitt av heroes innan det är läggdags?

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0