Stora varma hjärtan

Idag, denna hjärtans dag, så känns allt lite bättre. Vet Inter varför egentligen. Fortfarande förkyld, fortfarande trött och jag gillar inte ens alla hjärtans dag! Eller? Jag gör nog det egentligen.. En dag då man kan få vardsgalyxa lite, kramas extra mycket och ge bort nån söt present. Låter ju underbart.

"Så ska det ju vara varje dag".. Ja men det är inte så för alla! Min kära, underbara pojkvän ger mig (oftast) ingenting denna dag. Han ger sällan något bara sådär heller.. Så varför kan man inte ta vara på dagen och bara mysa lite extra, behövs inga presenter hit och dit!

Så ikväll blir det music Quis på Hugo med våra vänner Frida & Alex! Det kallar jag en bra dag för alla stora varma hjärtan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0