Fredag?

Det är så otroligt dålig stämning på jobbet, tråkigt att vara här och jag vill inget annat än gå hem. Oavsett hur mycket man skämtar eller hjälper till så uppskattats det inte. Det har gått så långt att alla står och muttrar i varsitt hörn. Kan inte alla konserterna sig på sitt jobb istället för att gå och störa sig på andra, beklaga sig och sitta o glo? Jag är inte alltid på bra humör, utåtriktad mot kunder, bäst på det jag gör eller överlycklig att vara på jobbet.. MEN jag gör mitt bästa, alltid. Tänk om alla andra kunde försöka dom också. Tänk om.

Allt detta gör att det inte känns som fredag utan som en tråkig måndag. Jag ska hem till Vickan ikväll och äta tacos och mysa, men eftersom att hon även är min chef så kommer det bli även lite jobb vi pratar, måste få säga vad jag tycker och vad jag tycker BÖR ändras för att få en bättre stämning på jobbet. Ibland önskar jag att jag var chef.

Pust & puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0