Det där med att jobba..

Jag önskar jag kunde säga att jag vet exakt vad jag vill göra, vad jag vill arbeta med. Men det går inte, jag vet inte. Jag har väldigt lätt för mig, accepterar oftast att allt är helt okej. Nöjer mig med det jag har. Men jag vill inte det. Jag vet att jag önskar jag hade mera ansvar, fick bestämma mer och fixa med personal och lite pappers arbete. Det har jag gjort förut på te & kaffe och gör det lite nu ibland också, men jag har aldrig fått nått för det. Önskar det kunde synas på lönen, de timmar jag jobbar och på mina anställningsbevis. Har kommit underfund med att de jag gör nu funkar men det tillfredsställer mig inte.. Vad ska man göra?! Jag vill älska det jag gör, brinna för det och inte vilja vara nån annan stans än på jobbet. Önskar allt kunde lösa sig självt men vet att det inte fungerar så. Måste ta tag i allt, ta tag i mig, tänka och sen göra nått åt saken. Måste, måste, måste.

Dags att jobba, lunchen slut. Längtar till träningen ikväll och att få prata med Frida. Du överlever dagen Caroline, kämpa.

Tjenaaa.


Kommentarer
Postat av: frida

<3

2012-03-20 @ 15:35:04
URL: http://fridasigne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0